Bloggras!

Sorry att jag inte bloggat på alldeles för länge, men har verkligen inte haft nått att skriva om eller nån insperation alls. Jag skyller detta helt och hållet på snöfan! Visst, det var mysigt när det precis kom men nu? Snö upp till knäna, 19 minus ute och snöstorm till och från! Nej bläää. Mitt humör sjunker till existensminimum när det är såhär!

Gjorde halkan igår ochså frusen som jag var efter prommisen dit och tillbaka har jag nog aldrig varit. Trodde verkligen jag skulle få kallbrand! Imorgon väntas stadskörning, hoppas att det är någorlunda skottat/saltat/sandat.


Men i allt detta klagande och annat så finns det ett litet ljushål, Märtha kommer förhoppningsvis hit på (hmm, var det Lördag) och ljusar upp min tillvaro :) Saknar na' så det är sjukt!


"Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0