Calmareee!

God Morgon :)

Klockan ringde vid 7 men var tvungen att ligga kvar en halvtimme till innan blodsockret kunde börja vandra runt i kroppen! Ut till stallet för att mocka och släppa ut hästarna innan jag satte mig här en sväng!

Idag ska jag som nämnt åka till Kalmar och träffa Märtha! Har saknat henne nått enormt så kommer nog bli en superdag med en massa kaffe snack och julklappshandlande :) Imorgon blir det lazergame i Karlskrona visst, var nog tänkt kalmar först men tydligen hade karlskrona lite häftigare miljö.
Skulle tagit tåget vid tolv först men har en del att fixa så mamma sa att hon kunde köra mig till två så får ta det tåget ist.

Måste lägga en hårinpackning i mitt skatbo, färgade det igår igen till en brunare nyans för jag kunde verkligen inte se ut som en avhuggen morot! Kan ärligt säga att jag ångrar att jag ens gav mig in på att färga, var faktiskt nöjd med den slingade blonda färgen jag hade från början :/ Men får låta detta vila ett tag nu (en vecka?) nej men en månad minst så det hinner återhämta sig för just nu är det under all kritik!

 Dags att börja med allt som ska hinnas med nu kankse om jag inte ska få full panik en halvtimme innan tåget går ;)


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0