Dan före den viktigaste dan på året!

Imorgon är det ju Julafton, det har väl ingen missat?! Jag hariaf varit jäättteee snäll så tomten lär tycka om mig i år ;) Jag kan inte hjälpa det men blir lite som en treåring igen vid denna tiden på året!

Steg upp och släppte ut hästarna för att sedan ta lite sovmorgon. Steg upp igen vis halv två typ :O Började hjälpa mamma med att julstäda det sista och ta mig an mitt rum. Nu är det faktiskt riktigt mysigt här, lite julsaker lyckades jag med få upp, brukar aldrig orka med sånt annars då det bara är jobbigt att ta ner det igen.


Igår var det glöggkväll med Evelina, Sarah, Stella, Rebecka och Marcus. Jätte mysigt! :)


Starx iväg till flickorna igen för att tjuvstarta lite julklappsöppning. Lär ju inte hinna ses imorgon så får ta det idag!




Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0