Hemma.

Som ni säkert märkt var ju uppdateringen inte den bästa, men har man varit hos Märtha så har man ;) Finns inte direkt tid att sitta vid datan där plus att när jag kommer hem är jag oftast så trött efter alla upptåg att jag behöver rehabilitera mig lite!

Helgen var superkul som vanligt & alltid lika deprimerande att komma hem igen. I fredags blev det lite vanligt spring på stan för att fixa julklappar, brände allt för mycket som vanligt så hoppas alla blir nöjda med sina respektive paket. Speciellt Danne!
Sen vidare hem till Märtha för att göra det vi gör bäst; Kela med katter och dricka saft!

Så klart åkte myskläderna på snabbt som attan, behöver man inte vara fin så behöver man inte ;P

På Lördagen var det dags för Lazergame med ett roligt gäng. Begav oss till Karlskrona den här gången. Tyvärr måste jag nog säga att jag föredrog Kalmar då dte var lite roligare där.



Råkade hamna mitt emellan två jättar, eller är det jag som är pygme?

Hem till Märtha igen och denna gången följde Joel med så blev en massa te och snack hela natten innan vi slutligen gick i dank. Hade lite förhoppningar på att få sova ut men de grusades ganska snabbt eftersom Joel var en morgonpigg jäkel och drog upp oss redan vid nio :O

Tyvärr var ju allt det roliga slut på Söndagen så begav oss in till Kalmar igen för ytterligare julklappshandling och lite mat. Kände att detta inlägg blev väldigt långt så återkommer om ett tag med fortsättningen på den roliga middagen ;)


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0