Party as hell!

Hemkommen från party kryssningen nu och jag kan säga att de där med 100%partybåt verkligen stämmde in!

Ska försöka köra en liten genomgång av allt ( eller av de jag minns )!

Åkte till Märtha på Fredagen, tog det enbart lugnt med en sväng på stan och massa snack,
Upp vid sju på lördagen för att ta bussen från nybro till sthlm. Var två väldigt sega damer som masade sig in i bussen och gav sig av på en 8 timmars resa. Väl framme i fick vi vänta i 2,5 timmar i kö innan vi äntligen kom på båten. Checkade båten och hytten innan kvällens förberedelser började.

Vill inte påstå att jag minns så mycket mer än att vi festade med peter och co. Mycket trevligt trotts att jag hade lite svårt med uttrycksförmågan ibland så blev en del felsägningar ;) Nån gång undernatten skulle Märtha och jag någonstanns som jag inte minns, fick 23 minuter på oss men på vägen träffade vi trevliga typer som vi snackade med eller rättare sagt jag för där försvann Märtha. Slutatde med att jag full som en bäver fick fråga folk om hjälp till hytten där jag tack och lov hittade Märta...på golvet ;)
Resten av natten innehöll näsblod, panikstädningar, carolina och extremt fulla tjejer :P

Vaknade dagen där på och mådde som om nån slått en stekpanna i huvudet på mig, Märtha skulle resa sig upp och sa att det nog var ena jävla vågor på vattnet, jag gjorde detsamma men rammlade rakt ner i sängen igen och höll med att nu var de nog storm. Skulle ut och kolla läget och upptäckte ett båten stog stilla i riga! Haha har nog aldrig skrattat så mycket.

Sen blev det in i hytten igen och vila lite innan Märtha blev rastlös och ville kolla in riga. Måste säga att jag tyckte det var en myyycket fin stad med otroligt fina hus och gator.. Eller vad säger du Märtha?! ;)

Blev segt att komma igång med fest igen då vi båda var helt borta efter gårdagen. Men med vilja våld och vaselin går allt som dom säger. Så självklart blev det fest idag med! Var hos Peter igen och festade med en massa folk innan vi drog ut på dansgolvet och röjde och kollade in när alla djs spelade :) Finns inte så mycket mer att berätta då allt bara handlade om alcohol fest och mera alcohol!
Stupade i sängarna nån gång under natten och vaknade inte för ens Märtha panikväckte mig och sa att vi var tvugna att städa hytten. Frågade vad klockan var och om den ens hade ringt då hon upptäcker att den var 20 i 7 och att hon drömt alltihop!! haha
Sen vid 10 var de vi som satte oss på bussen hem igen efter en mycket händelserik helg.
Och det som inte står i bloggen är sånt som ingen heller kommer få veta ;)

Nu ska jag sova igen och hoppas på att bli människa igen!

Take care!

Nu tror jag det var en kråka som åkte på pyngel där inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0