Rihanna-Russian Roulette

Äntligen känns de som att bakfyllan börjat lämna min stackars kropp!
Nästan så det känns som att jag kankse skulle vara nykter ett tag, men icke för nästa vecka kommer ju Märtha hit och med risk för att våra inköp på båten skulle bli för gammla måste vi ju ta in lite av de ;)

Men nått annat ska vi nog lyckas hitta på med :)

Jag vill klippa mig och färga håret med! Börjar se ut som en igenväxt liten råtta! Men någonstanns blev jag för snål när ålderdommen innebar att man skulle betala sånt själv.

Nehe kankse dags att kolla en film eller nått sen ta en stor dejt med kudden!



I came so close, you touched my body
You left me standing like a statue, baby I need you


Kommentarer
Postat av: Mortenronja

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-12-01 @ 05:57:01
URL: http://mortenronja.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0