Vår på ingång?

Ja nu har ju den förbaskade snön äntligen börjat smälta ( peppar peppar ) så jag kan få hoppas att få se en vår och sommar även detta år.

Helgen har spenderats med underbara vänner men även en stunds hundpassning. Och det var då jag upptäckte att hundar enbart är söta att titta på och gosa med en stund. För två hyperbusiga valpar som inte har annat i huvet än att äta upp sin kompis eller allt annat de kan komma över är ganska jobbiga!

I veckan blir det att åka in till vimmerby en sväng och kolla jobb. Kan ju alltid hoppas på att de känner att de vill ha mig ;)

Nehe nu blir de en välbehövlig dusch sen sängen!

Take care.

.Jag vet precis vad du känner fast du aldrig sagt ett ord
Du har viljan att bli större, här är du redan stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0