10 % finns alltid kvar! ;)

Oj då! var visste ett ganska bra tag sen jag skrev här :O Inte bra!

Vet inte riktigt vad som är viktigt att nämna och inte ( eller lämpligt ), men kör på om de som hänt den närmaste tiden!

Börjar väl med nyår som spenderades hos Märtha ofc :) Kom ner på nyår utan att ha några partykläder på g så blev att springa kalmar runt för att hitta något som kunde passa för kvällen. Efter det blev det hem till Märtha och börja förbereda oss. Tiden flög såklart i väg så blev inte så mycket till förfest. Sen in till det fördömda Bistrobar ( ja, jag vet att vi inte skulle gå dit mer men vi har upptäckt att det är som vårat andra hem ) Var jätte mycket folk och fart där så blev en hel del danser.
och som vanligt kan vi ju aldrig gå från bistro utan skandaler. Denna gång var det min tur! Skulle gå lite snyggt ner för trappen trodde jag när mina skor helt plötsligt bestämde sig för att gå sin egna väg och där satt jag och såg dum ut! Plötsligt tog någon tag i min arm och på vägen upp från golvet skymtade jag en bricka där det stog vakt på. Jaha tänkte jag, nu är kvällen slut för min del men bra som jag är på att ljuga förklarade jag att det är mina skor det var fel på. Efteråt kan man ju fråga sig om han trodde på de? ;)

Eftersom att det är Märtha&Elina vi pratar om kan ni ju säkert även lista ut att vi såklart missade tolvslaget. Vart vi var eller gjorde då är en olöst fråga. Men sånt händer när man är inne i dimman :P
Märthas föräldrar var snälla och hämtade oss fram på småtimmarna efter att vi sjungit en massa fina låtar för hela kalmar.

Dagen efter blev det att dra in till Nybro för att sola och fika. Mycket skönt!
Skulle haft en lugn kväll på Lördagen men mitt i allt var ju Märtha tvungen att få ett partyerbjudande och vi sviker ju aldrig flaskorna?! Haha så blev att dra in till kalmar och kolla läget på O'learys med Ida A. Trevligt men lite för lugnt för Märtha o mig så vi tänkte dra in på the rock och kolla läget men hann ju inte ens nerför trappen innan vissa ansikten från gårdagen var tvungen att visa sig så blev att sätta klackarna i backen och kubba järnet ut igen och i på Bistro där det var lugnt..Trodde vi iaf. Denna kvällen blev dock mycket bra utan allt för mycket konstigheter. Märtha fick chansen att reda upp visa viktiga saker medans jag höll mig undan och även försökte hålla sliska typer på avstånd! Blev buss hem och rakt ner i sängarna.

Men som alltid finns det ju en dag som jag måste hem. Så nu är jag hemma i trista storebro igen! Som tur är har jag ju Ewe som kan lysa upp vardagen lite :)

Nu taggar jag för fullt inför kryssning med Märtha den 30/1 :D Får ängna en tanke till min stackars mamma som inte vet vad hon ger sig in på när hon släpper iväg mig. Funderar faktiskt starkt på att ta med mig en simmring för att vara på den säkra sidan :P

Detta blev visst lite långt, måste uppdatera lite oftare så att det blir kortare!

Take care :)

Nu väntar jag bara på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0