Cheryl Cole-Fight for this love

Klockan är snart halv tre och jag är pigg som en mört!
Suttit och pratat med Märtha i tele ett tag som vanligt. Körde "hitta minst 20 pökvänliga negrer inom 5 min" och kan ju säga att det nog inte ens tog fem minuter ;) Blev ju dock mycket svårare att hitta 20 vita snubbar. Kom upp i elva sen gav jag upp!
Kvällen spenderades som vanligt hos G med risk och för mycket kaffe. Måste nog ta det lugnt med det spelet snart för känner att jag börjar bli en dålig förlorare?! haha

Försökt ringa körskolan med men inget svar så imorgon är det jag som tänker telefontrakasera dom om och om igen.

Kan bara inte släppa att snart snart snart ska jag och märtha iväg på kryssning. Tror det kommer bli helt sanslöst!
Sen efter det är det jag som med vänners pepp bestämmt mig för att ändra på visa saker. Som jag skrivit innan står allt för stilla nu och det blir jag sjukt frustrerad och irriterad över så måste sätta vissa saker i rullning.

Nehe nu ska jag göra ett tappert försök att sova. Take care


Fick bli en av varje så ni som ärför det lite ljusare också har nått att dregla över ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0