Kaalmar imorgon :D

Yes, imrogon får jag äntligen träffa Märtha igen! :D Ska verkligen bli jätte skönt att komma härifrån ett tag! Det värsta är ju att varje gång jag varit i kalmar känns det alltid extra trist att komma hem igen. Läängtar verkligen tills jag kan flytta dit på riktigt och "lämna det förflutna bakom mig". Jag vet att det kankse låter lite konstigt, men när jag väl har flyttat vill jag inte komma hem igen. Då vill jag bara glömma allt som har med mitt liv här att göra.
Känns som att jag inte har nått att hämta här och att jag inte får utlopp för den jag verkligen är. Nej jag säger bara kalmar, krimhall, lägenhet, fester, jobb, träning och körkort! Det blir mitt nya liv ;D

Snart lördag med och då drar vi! Jag vet inte vad jag ska säga om det men har en stor känsla av att detta kommer bli det sjukaste på läänge! Nu är bara frågan vad man ska ha på sig och vad man ska packa med :o
Har inte packat ner ett enda plagg än så nog snart dax att börja.

Fick ett extremt rop på varm oboy så ska nog fixa de :p

Har du inte levt mitt liv ,vet du ingenting
Se mig bara där jag står ,önska inget mer
Har du inte levt mitt liv, vet du ingenting
Ta min längtan här och nu ,men önska inget mer

Märtha som tipsade om bra låt ;)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0