Måndag

Idag var jag uppe redan vid åtta! Tänkt att försöka ändra på mina sovvanor som den sensate tiden har varit till klockan två om dagarna.

Ensam hemma hela dagen så tänkte försöka att göra nått nyttigt här hemma :)

Lördagen spenderades med trevligt sällskap inne på relaxen med en massa alcohol och bubbelbad!

Läängtar massa till helgen! Kryssníngen är såklart jätte efterlängtad men mest är det nog att få träffa Märthis igen! Alltid en viss känsla när man sitter på tåget och de säger att nästa station är kalmar och man vet att där står märtha och väntar på mig :D Efter kryssningen ska anatagligen mamma med iväg på kryssning så då är det Märtha som får komma upp hit ist och göra skogarna osäkra med mig ;)

Nehe nu blir det att ta tag i dagen och göra nått av den :P

Take care!

Kommentarer
Postat av: Nicklaseline

I love this page.

2011-12-02 @ 13:25:30
URL: http://nicklaseline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0