Måndag

Denna dag har verkligen inte vatt bra. När klockan ringde var jag redan på ett uselt humör. Upp för att åka in till vimmerby och kolla ryggen och sedan åka runt i typ 100 olika affärer. Och jag vet att jag inte brukar klaga men är man på dåligt humör så är man..

Jag vill ha en förändring i mitt liv! Känns som att det verkligen står stilla nu på alla fronter och att jag inte kommer någon vart alls. Orkar inte lyssna på allt beserwiser snack och tjat om allt. Så fort jag kommit igång med allt så sticker jag och då lär ni aldrig se mig här mer iaf :D 
Denna vecka blir det att ta tag i körkortet och ringa körskolan så att det verkligen blir av!

Nehe nu hade jag tänkt försöka sova en sväng och se om jag vaknar på rätt sida sen drar jag antagligen till G en sväng.

Nu tror du säkert att jag hoppas på nått som aldrig ska bli av,
 men jag har aldrig lyssnat när du lovat aldrig ställt några krav..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0