Fredag

Idag har jag nog fått motion i överflöd! Har ju lovat att börja motionera mer nu när envisa männsikor försöker göra allt för att göda upp mig ;) Varit ute och powergått i flera dagar men idag slog jag nog rekord.

Kajsa & jag tog med oss jyckarna och började vår vandring! Först ner vid sjön och bort sen halva Hultsfred runt och hem igen! Men måste medge att det var otroligt skönt! Sitter i valet och kvalet om man kankse skulle ge sig ut en liten sista tur själv, men tror det regnar lite för mycket. Visst finns det bra kläder men jag gillar inte att bli blöt!

Var inne i Vimmerby och färgade håret igår med, eller slingade det. Skulle gjort en blekning men frissan sa att det blir ett snyggare resultat om man börjar slinga det. Blev inte så pjåkigt i slutet så får se hur länge jag behäller denna färg :)

Märtha kommer på Måndag och det ska bli superkul! Sen hänger jag självklart med henne tillbaka till Kalmar för att göra entre' på RixFm. Hoppas detta år blir lika bra som förra!!

Take Care

Take a dirty picture for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0