Freedag!

Vaknade upp med kvävningskänsla då sovrummet inte är att leka med när det är varmt ute! Är verkligen trehundra grader där inne!
Blev att ta en filt och lägga mig ute i solen för att bättra på brännan, har ju lyckats få en hemsk shortsbränna. Inte snyggt!

Ikväll blir det att grilla med familjen och spela lite brännboll. Länge sen man gjorde nått sånt nu. Tänkte även rida en sväng på Blini innan all knott kommer.
Imorgon blir det att campa. Har gjort det minst en gång varje år så nu är det dags igen! Kommer nog bli rikitigt kul, har en känsla redan nu att sandtaget kommer få sig en omgång. Det är tradition ;)


 Såg att Märtha lagt upp en bild på "mig" och när jag såg denna kunde jag ju inte annat än at tänka på henne när hon plaskar omkring i havet med sjögräs i håret och sjöstjärna i röven ;) Haha


Nehe dags att dra vidare! Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0