Måndag

Nu måste jag verkligen börja vända tillbaka mitt dygn! Sover bara längre och längre, men på nått vis är det ju så fruktansvärt skönt att sova länge!

Idag är det ju bra väder iaf så blir att rida en sväng och sedan ut och gå en sväng ikväll. Måste börja komma igång snart. Blivit hembjuden till Emmas egna gym så blir att börja där :) Jag vill med ha ett eget gym! Men kan inte tänka mig att det är billigt att införskaffa alla de sakerna!

Måste beställa klipptid med och färgning. Orkar inte med detta mörka längre!
Lite förändring har ju ingen dött av!

Ikväll blir det nog lugnt annars. Inget speciellt inplanerat denna vecka. Men på Måndag kommer Märtha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0