Sommaren?!

Är sommaren slut nu? Det hoppas jag verkligen inte för då får jag Panik! Vill ha tillbaka dom dagarna när det var så varmt så man bara låg i en hög av svett och bad om regn&nåd för solen. Varför vill man alltid ha motsatsen? Jag lovar att om sommaren kommer tillbaka ska jag inte be om regn någonsin igen!

Råkade sova lite för länge idag märkte jag, men å andra sidan gör det ju inte så mycket när de regnar som det gör. Blir att städa lite och fixa med tvätten som bara växer och växer. Ibland passar jag nog lite som hemmafru iaf ;) Men det är bara under detta stadie för i höst är det jag som sätter mig i skolbänken och fixar till betyg och sedan vidare mot Kaalmar ;D
Nu börjar det faktiskt ljusna upp lite igen, ett tag såg det mörkt ut då jag inte hade en aning om vad jag ville göra men nu har allt löst sig på nått vis!

Nu ska jag ringa Märtha igen för en rök!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0