Söndag

Ryktet går om att det kommer regna i cirka 14 dagar?! Usch! Jag klarar inte av för mycket regn, blir så seg och känner mig typ deperimerad. Hade siktat in mig på en långpromenad idag men den fick jag nog stå över.

Förökte behandla Dannes öroninflamation med, som faktiskt är riktigt illa! Men det var visst inte så uppskattat ;)  Jag har iaf hört att vitlök ska vara bra.

Snart kommer Märtha hit med, och efter det åker jag med henne mot Kalmar för lite rixfm :) Längtar som bara den!

Funderar starkt på att lägga mig i bubbelbadet ett tag innan det är dags att knyta sig. Men känner mig rätt bra så lär sluta med att jag inte orkar lägga mig där i  värmen!

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0