Tillbaka!

Nyss hemkommen från jobbet som inte gick så värst!  Nu sitter jag hos Gunte med tjejern och dricker kaffe. Lite skönt att vara hemma igen faktiskt.

Får väl ta och dra igenom de senaste händelserna, börjar med midsommar som skulle ha spenderats i lung och ro hos Märtha. Men ni känner väl oss vid detta laget? Inte kan vi bara sitta hemma och veta att runt om i landet är det party som bara den? Nej såklart inte, det började klia i benen och halsen efter party och mer dricka så vi var inte sena på att kolla oddsen för att ta oss till Öland. Och vill man så går det! :)
Blev att röja loss där. Var inne i Borgholm och träffade lite folk sen hem till campingen igen där jag däckade ganska snabbt medans Märtha tog sig en tur på egen hand! Dagen efter blev det bara lugnt med glass och promenad längs stranden. Mysigt! Snart dags att dra ner igen ;D

Hunnit med att vara i Kalmar en vända till med ett glatt gäng för att kolla på Eclipse. Underbar film kan jag lätt säga!

I helgen blir det troligtvis att campa uppe vi det vanliga stället, lite tradition det där faktiskt :) Sen nästa vecka blir det nog skåne för att sola och bada några dagar med. har en känsla av att denna sommar blir minnesvärd!

Nu orkade jag ju inte riktigt skriva mer saker. Får bli bättre uppdatering nu!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Steffenmargrethe

Really great site man!!

2012-07-06 @ 13:16:26
URL: http://steffenmargrethe.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0