Tropisk värme?

Idag har det verkligen varit hett! Jag fick ingen luft idag på morgonen och jag får fortfarande ingen luft. Panik!!

Kom ju hem igår efter att ha campat uppe vid stångån. Fixade lite extra lyxigt med husvagn där uppe och det var väl tur för var hundra tyskar där och det fanns ingen större lust att dela tältplats med dem. Paddlade upp med Ewes racer kanot och våran antikvärda skokartong. Trodde att jag aldrig skulle komma fram så försökte först med att binda fast våran kanot rnt Ewe för att se om det hjälpte men funkade inte så bra så jag hängde mig fast i hennes kanot en bit tills jag fick vara så god att släppa och paddla för egen maskin.

Som sagt var fanns det ju en massa tyskar där uppe så vi bänkade oss ute på en udde och festade loss där ist. Jätte kul var det och såklart avslutades allt med hoppning i sandtaget och nattbad i en iskall sjö..
Dagen efter blev det mest stek i solen innan min kanot fick åka bil hem och jag bänkade mig i Ewes kanot. Extra lyckligt lottad då jag slapp paddla i värmen ;)

Idag har jag varit inne på arbf för att fixa en ny handlingsplan. Drygare jävlar får man leta efter. Fick sitta och vänta i en&enhalvtimnme innan jag fick komma in för att göra vad jag skulle i cirka fem minuter. De har nog brist på arbetsuppgifter och gör så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Morr!

Imorgon blir det att jobba igen. Känner inte alls för det då det verkligen är trögsålt nu. Dags för att ta semester?! Haha

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0