Vandring

Idag ska visst mitt nya liv börja (Undra om det ens håller i sig tills ikväll? Nja..) Så vid halv nio var det jag spm masade mig upp ur sängen för att tillsammans med Kajsa och Emma/Melissa gå en lång morgon promenad. Kände mig som en mumie när jag sakta men säkert masade röven upp ur sängen för att fixa kaffe. Fanns det nått kaffe? Det var på håret kan jag lova att räckte till en kopp så fick dricka den lugnt och fint. I vanliga fall dricker jag minst två-tre koppar för att vakna ordentligt.
Eller jag inbillar mig att jag vaknar av det.

Efter en promenad på 1,5 timme skulle jag kämpa för att inte sova nått men om sanningen ska fram så sov jag en liten stund ;)

Annars flyter det på som vanligt. Festade lite med Ewe och Sarah i storebro för nån dag sedan och igår blev det lite vin hemma hos Emma. Det där lät inte bra, men vi var hemma hos Emma :P

Nu ska jag slita mig från datan och göra nått av mitt liv! Ridning står på schemat :)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0