Hemma igen!

Ja nu har jag infunnit mig i min dystra tillvaro igen. Helgen var verkligen superkul! Utgång både Fredag och Lördag. Underbart att uteserveringarna äntligen har kommit på de flesta ställena :D Inga konstigheter denna helgen heller, bortsett från att jag var tvungen att trilla mitt på torget inför alla människor! Guud vad jag skämmdes! Men Märtha fick sig iaf ett gott skratt, hon flinade så jag trodde hon med skulle sätta sig på arslet.

Snart midsommar och då kör vi igen ;D


Ska jag ta detta positivt eller negativt? Jag var så säker på vad jag ville men nu när allt kom på en gång så vet jag inte hur jag ska reda ut det. Kan inte sluta stirra på klockan och veta att snart är det dags, snart gör jag det som kommer ändra allt. Kankse till&med min framtid...

Take Care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0