Kalmar imorgon :D

Ja imorgon blir det inte till att sova bort hela dagen, ska försöka komma upp runt åtta så jag hinner med allt. Hade visst ingen bil hemma så får bli buss för min del och den gick redan vid kvart över elva. Usch! Hoppas på att en tidig kväll gör så att min förkylning försvinner, vill ju inte vara sjuk på dansgolvet imorgon ;)

Underbart väder idag med så blev en stunds solande, hoppas verkligen vädret håller i sig hela helgen!

Nehe nu ska jag andas in lite kuddkvalster, lär inte blogga under helgen så får se när nästa troligtvis ångestladdade inlägg kommer. Går all in i helgen med ett enda mål ;D

Take Care!

Määrtha jag älskar dig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0