Kaos!

Hemkommen från Gunte nyss och går upp för trappan för att slänga mig i sängen. Men varför ser mitt rum ut som om  själva fan varit här inne och dansat?! Fattar inte hur jag lyckas med detta, jag menar ena dagen storstädar jag andra dagen ser det för jävligt ut igen! Varför är det mycket roligare att städa hos andra än hos en själv? Nej det får bli skärpning för mig nu ;P

Imorgon ska jag verkligen försöka komma upp innan elva så jag hinner med att fixa hästarna innan det är dags att dra vidare mot jobbet. Tänkte hinna med en sväng till körskolan nån dag med så det blir lite flyt på det hela. Funderat över vad jag ska gör till hösten med och nu tror jag att jag har bestämt mig :)

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0