Ridning

Varit ute och ridit idag med. Blev lite miljöträning i samhället. Blini skötte sig riktigt bra, lite spänd i början men sen slappnade hon av och gick jätte fint :) Rejsade lite med Ida i vattentorns backen med, och jag kan ju säga att hennes pålle klår min när det gäller traven men i galoppen är det inget snack om vem det är som är drottningen på att gasa ;) Grymt vilken adrenalin kick jag får av att känna Blinis kraft under mig när vi blåser iväg i 320! Haha

Lite ont i ryggen idag efter gårdagens avtrillning så imorgon blir det ingen ridtur för mig. Hoppas på att det går över snarast möjligt.

Kvällen lär som vanligt spenderas med tjejerna, ska käka och lite innan det är dags att dra dit!


You go hard, Yes you do, But when I go It's a Magic show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0