Skicka vidare

Hemkommen från Gunte nyss. Kollade på filmen skicka vidare och guud vilken underbar film! Varför har jag inte sett den tidigare? :o Verkligen bra budskap bakom allt. Tyvärr så är det ju så att hur mycket en människa än försöker att ordna saker och många hänger på finns det alltid idioter som ska sabba allt.  Dags att försöka sig på ett skicka vidare kankse? :P

Jobbet idag gick bra, men måste nog tacka bevakningslistorna för det även denna gången. Blev ingen ridtur ikväll då jag faktiskt kände mig lite seg plus att Ewe bjöd på hemmalagad kebab och det kan jag ju inte tacka nej till ;) Men imorgon blir det en tur så fort jag slagit upp min bruna! Slapp jobba imorgon med då det bara var jag som hade skrivit upp mig och inte så kul att sitta själv.

I helgen blir det nog att dra ett gäng och fiska. Tro det eller ej men så länge jag får en fisk då och då så kan jag faktiskt tycka att det är roligt ;D



It's not worth the drama, for a beautiful liar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0