Tong Hua

Nyss hemkommen efter en jätte rolig helg. Blev impuls tripp till Mcd ena dagen och Vetlanda andra dagen. Tog tag i en del och städade upp en röra som hette duga. ( Och tyvärr var det ju inte mitt rum ) Tänkte ha ridit idag men tyvärr är ju vädret inte det bästa så det får nog helt enkelt vänta eller om det torkar upp till kvällen.

På Torsdag eller fredag blir det till Kalmar igen! Trots att det inte var så länge sen jag var där har jag redan hunnit längta ihjäl mig!  På tal om Kalmar och Märtha kan jag ju säga att hon är en rackare på att spela keyboard (stavning?) eller vad det nu är! Lika bra att göra reklam för henne ;)



Detta är den riktiga låten, underbart fin!


Kommentarer
Postat av: Märtha

Haha vad söt du är:P

Jag måste erkänna att jag faktiskt saknar dig förvånansvärt mycket med tanke på att det som sagt inte var så länge sen :/ Det var en vecka sen bara:P Haha.. Menmen, vänta bara, den här gången blir det att titta djupt ner i busken känner jag på mig^^ <3

2010-06-20 @ 16:56:34
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0