A

Nu har jag som vanligt stupat i sängen efter en kväll hos Gunte. Han skulle snart kunna börja ta inträde och bli miljonär på de ;)
Har egentligen inte nått dirtekt att blogga om men efter att ha läst Märthas trehundra inlägg blev jag med sugen på att skriva nått. Dock är inte jag så inspererad av melodifestivalen så ni som hoppats på nått sånt kan sluta läsa nu :P

Jag har ett grymt festsug inom mig just nu. Varit utan Bistro så länge så lär väl inte känna igen en käft där. (Sen är ju frågan om det är bra eller dåligt) Nej men i helgen så kommer jag och Märtha och gör hela stället osäkert!
Planerar att åka på fredagen och komma hit på söndagen då fyllesjukan lagt sig. Och som grädde på moset följer antagligen Märtha med till Stordebro för att leva lite vildmarksliv hemma hos mig. Ja för mycket annat finns de ju inte att göra. På dte viset var de ju bättre förr då man hade fantasi och kunde leka häst eller med barbie. Har ju en i familjen som inte har tappat barnasinnet utan fortfarande bygger snökojor, kankse borde inspereras av han? ;)

Även pratat med en viss person i helgen och förklarat vissa saker. Hade trott att vi inte skulle behöva skiljas som ovänner med du gjorde ditt val. Som den ibland känslokalla människa jag är säger jag bara, din förlust inte min. Nu blickar jag bara framåt och hoppas på att det jag gett mig in på är rätt..Kankse är lite komplicerad på det viset och behöver få det bevisat för mig innan jag kan släppa allt och sattsa 100%.

Imorgon ska jag nog ge mig ut på en tur i skogen, ett tag sen nu ingen. skäms Elina skäms!

Nehe nu ska jag ringa Märtha för en liten nattrök. Lyckas ju alltid bli så förbannskat pigg precis när jag tänkt att jag ska sova :P Tur att hon inte är mer än cirka gurka 15 mil bort, säkert närmare fågelvägen genom mobilen!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0