Godmorgon!

Eller god eftermiddag för de flesta :P Sov visst lite för länge idag. Ibkand undrar jag vad det är som är så himla skönt med att sova? Jag älskar känslan av att vakna och sedan bara vända på sig och somna om ingen :)

Idag är målet inställt på att fixa stallet sen träffa Ewe och dem hos g för att överkonsumera kaffe och en massa snack!

Får skänka en liten tanke till Märtha som faktiskt gått upp tidigt för att vara barnvakt! Ibland kankse barnvakt är det bästa preventivmedlet? ;)

Kankse även fixat ett jobb nu, eller kankse och kankse. Det är nog ganska säkert ska på utbildning och sen var det bara att börja jobba. Så då kan arbetsförmedlingen ta sig i ruuummpan!

Var även i Vimmerby igår efter två extremt långa veckor! Det var efterlängtat kan jag säga :D

Nu ska jag ut till stallet och göra lite nytta, se ryktades de om att jag var tvungen att hjälpa till på höskullen..

Take care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0