Hos G :)

Sitter hos Gunte med Pewe och Sarah men har starka funderingar på att dra hem till min bäste vän snart :)
Spelat sjuan och snackat en massa skit hela kvällen!

Skulle ut och gå med hästarna idag men det hela slutade med att mamma och jag fick gå själva ( eller snarare kröp själva ) Lukas visste nog att det var lönlöst att gå i tre meter djup snö så han tittade bara efter oss med en blick som sa "ja gå ni så stannar jag här och vilar mig, säg till när jag får mitt bröd bara". Och fälla har de med börjat göra! Så när jag borstar dem är det jag som ser ut som ett ludet djur efteråt :P

Inte denna helg men helgen efter hoppas jag på att få åka till Kalmar igen. Verkligen inte igår jag var där och jag saaaknar det såååå mycket!  Vill ut på krogen och röja loss med Märtha!

Nehe nu orkade jag inte komma på mer värdelöst skit att skriva. Ska käka upp min glass och sen massa mig hem genom den ishala skogen med Märthis hängades på tråden.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0