I

Sitter som vanligt hos gunte, behöver jag ens nämna att jag är där? :P Denna kväll har jag dock försökt hålla mig ifrån allt för mycket kaffe och energidryck! Kunde verkligen inte sova alls av det igår. Låg och vände och vred på mig tills halv fem. Inte att rekommendera om man sedan ska upp vid åtta och släppa ut hästarna. Ni kan ju gissa hur mitt försök att inte gå och lägga mig igen slutade? Raka vägen ner i sängen naturligtvis ;)

Även vatt hos gyn idag och fixat nya piller. Hoppas verkligen detta funkar nu för jag vill inte ha några små Elina Junior springades efter mig än på några år! jag vill leva mitt liv och kunna göra vad jag själv vill innan jag måste lägga all min tid och omtanke åt ett dreglande monster!

Imorgon händer nog inget alls, antagligen inte resten av veckan heller. men på fredag sätter jag mig på tåget mot sköna kalmar! Fått ett enormt skotvång så ska dirket ut och hitta ett par snygga vänner. Det är väl det ända som är nackdelen med att vara i Kalmar, pengarna verkar få liv och bara springa iväg från mitt bankomatkort in i närmaste butik och vidare rakt ner i kassan på en överlycklig expedit. Medans jag går ut med nått nytt i en kasse som jag antagligen bara kommer använda en gång eller två. iaf om det gäller festkläder ;)
Gått så långt som två månader sedan jag var hos Märtha och det är på toookk för länge!

Kanske dags att dra mig hemmåt!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0