Melodifestival och 20års fest

Ja vad ska man säga? Att de som röstar på bidragen i melodifestivalen är tondöva?! ( Inte Märtha såklart! )
Har inget att säga mer än att vill Sverige skämmas så lyckas vi ju bra nu! För en mer grundlig utredning hänvisar jag till Philipsson18.blogg.se istället! :) men barn under 15 bör läsa i målsmans sällskap då ord som inte står i biblen kan infinna sig där :P

För övrigt spenderades natten i Gunnebo med trevligt sällskap :D Evelina lämnade tonåren bakom sig för att bli en vuxen kvinna! Grattis :) Detta firades med bullar och kaffe & såklart lite alcohol på det hela. Skulle åkt in till vvik men då det inte tilltalade oss så mycket sen så blev det hemmafest uppe hos Mio. Mycket rolig kväll i det stora hela förutom några mindre detaljer.

Ikväll blev det kaffe och snack hos G såklart. Nu ligger jag i min säng och ska snart släcka ner mina bruna.

Take Care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0