N

Idag lyckades jag som vanligt sova liite längre än vad det var tänkt. Måste bli ändring! Funderar starkt på att försöka hålla mig vaken efter utsläpp av pållar imorgon.
Fick även ett samtal från Vimmerby idag :) Så tisdag nästa vecka åker jag dit & utbildar mig till säljare! Absolut inte det bästa men bättre än inget plus att jag får mer erfarenhet till framtida jobb! Ewe jag och sarah kommer göra storslagen karriär där, eller ja, Evelina har ju redan gjort sin :P

Förstår inte varför vissa männsikor lägger sig i saker de verkligen inte har med att göra! Jag känner er så väl så jag förstår att allt jag sa kommer komma ut men i en helt annan version. Tråkigt men sant! Förstår ju även att jag kankse strör salt i såren men jag behöver verkligen ingen som talar om det för mig!

Ska även försöka planera in ett samtal till körskolan! Måste komma igång med det inom väldigt kort om allt inte ska stå stilla. För beroende av ett körkort kan jag ju garanterat säga att jag är.

Nu blir det att glo vidare på datan, sen sängen!

Take care!

Det man inte dör av härdar en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0