Rihanna-Rude boy

Hemma efter en kväll/natt hos Gunte som vanligt :) Kollade på filmen Sommaren med Göran. Lätt sevärd!
-Var det en ring i glaset?! Jag kunda ha dött!
- Ja men det var ju bara en liten ring..
- Meen Gud vad generös du är!

Haha lätt bäst av allt i hela filmen!

För övrigt inte gjort mycket, varit ute och gått med mamma i det otroligt fina vädret. Sett både fjärilar och krokus! Det kallar jag vår! :D Men med våren kommer även andra otäcka kryp fram! Här kommer jag hemvandrande på småtimmarna för att borsta gaddarna och vad får jag se? Jo en megamuterad tarantela som sitter på skåpet inne på toan och spänner alla åtta par ögon (eller vad de nu har ) i mig med en blick som säger "ett steg till och du är död" Lyckligt lottad som jag är kommer den händiga mannen i huset till undersättning och tar bort monstret!

Kan ju även tillägga att jag nog ångrar att jag färgade håret så mörkt! Fattar inte varför jag inte tog en ljusare färg! Elina i ett nötskal! Blir ett fall för Märtha med hård övertalning framöver om att hon får lägga i slingor! Frisören sa faktiskt att du gjort de bra! :)


Take care

Whatever makes you sleep at night!

Kommentarer
Postat av: Nikolaikristina

Excellent site.

2011-08-02 @ 08:17:55
URL: http://nikolaikristina.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0