Shakira-Gypsy

Först av allt vill jag bara säga hur mycket jag saknar Märtha!! Det är så det göt ont i hjärtat själen och levern!
Men om vi har turen på vår sida kommer hon kankse hit nästa helg :D Men då är saken den att vi antagligen ska vara nyktra, o hur de ska gå vet jag inte :P
Här ute i ödemarken finns ju inte ett dugg att göra..Hade det vatt sommar hade vi ju bara kunat ta vårat pick o pack ut i ingen stanns och satt oss där och gjort det vi ärbäst på. Aja hur som helst, nån gång måste även vi växa upp och kunna umgås i nyktert tillstånd. ( Utan bistro, utan fyllegrejer, utan allsång, utan borttappade saker & allt annat smaskens som hör till:(.. )

För övrigt inte alls hänt mycket idag, vatt ute med hästarna i skogen sen ner till G för att fläska i mig lite våfflor. Ewe ställde även upp och hjälpte mig färga håret. Hade egentligen tänkt förga ljusbrunt till sommaren men de sket sig så får vara mörkt så länge. Och för er som inte visste har jag klippt mig, och frisören klippte nästan av mig håret ända in till rötterna! Iaf känns de så. Mitt hår är heligt för mig så nu lär jag inte klippa mig på ett jäkla tag igen.

Kankse dags att sova nu så jag orkar upp imorgon.
Och för er som missat de har Märtha ny blogg nu: Philipssons.blogg.se

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0