Självömkan!

Ja det är precis vad jag har nu! Pratat med Märtha i telefonen om mitt tragiska liv!
Jag är nog den mest tråkigaste och lataste männsikan jag känner. Jag menar vad har jag att erbjuda?
Inget jobb inget körkort och jag sover hela dagarna! Att jag ens orkar upp ur sängen är ju ett under.

Nej om jag inte tar tag i mitt liv kommer jag sluta som en ensamstående mamma till fem ungar som inte lär vara av svensk härkommst ( eller rödgåriga ) sittandes i en fyra utan eget sovrum. Hela dagarna kommer bestå av att ta hand om gapande ungar och ett jobb på konsum från 8-16. Vill jag ha det så?
Nej verkligen inte! Jag vill träffa en snygging ( helst icke av svensk härkommst ) ( Taio Cruz? ) som jag kommer gifta mig med och sedan flytta till ett varmt land med denne. Bo i ett hus med 20 sovrum 11 badrum och 13 kök. 7 egna pooler och en bil för varje veckodag på de med! Då hade jag inte klagat, mitt största problem då hade varit om jag skulle ha klännigen från prada eller den från gucci om dagarna. Och hade livet blivit för tråkigt hade jag bara anställt nån ny poolrensare som kunde liva upp vardagen lite ;)

Men så sitter jag här i Sverige med snö upp till axlarna utan någon miljardär.. Nej det måste finnas ett annat mål i mitt liv. Om gud nu finns borde han ju veta att det är synd och skam att kasta bort en sånn tjej som mig till ingenting? Jag vill så mycket men vart finns kraften att göra allt? Jag kan nog säga att om bara snöfaan försvann så hade allt känts så mycket enklare. Från och med nu tänker jag skylla alla mina misstag på snön tills den är borta!

För övrigt händer inte mycket alls här, går i mina egna tankar. Vill till kalmar snarast möjligt och ligga i en tältsäng som det är en grop i mitten i så det alltid känns som att röven ska åka rakt igenom. Skratta ihjäl mig med Märtha och skämma ut mig på Bistro och lova att jag aldrig ska gå dit igen, trotts att jag vet att såfort jag får chansen är jag där och ränner igen :P

Nej jag måste sätta upp mål och verkligen gå efter dom! Man har ju bara ett liv och kankse borde jag försöka göra det bästa av de lilla jag har? På nått vis inbillar jag mig att dte blir bättre såfort jag bor i kalmar. Det kankse bara är en fika som fatts och vips är jag miljardär? haha skulle inte tro det men värt att testa. HUr som haver kan jag ju tillägga att blev jag miljardär skulleMärtha få ta del av kakan med! Inget snåleri här inte. man kan ju inte köpe en kruka utan en växt till:)

Nej nu orkar jag inte tänka på mitt targiska liv, som jag läste idag "vissa straffar Gud med detsamma" och han visste nog vad han gjorde när jag föddes !

Tack och Godnatt för denna gången med vänliga hälsningar hon som kommer sitta i kassan på konsum och se sur ut resten av sitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0