Söndag

Jag älskar att äntligen kunna se lite barmark ute! Äntligen är våren på ingång! (så våga komma mer snö!)

Skulle ha åkt till Kalmar nästa helg men nu ser det tyvärr inte ut så då hovis ska komma och klippa naglarna på pållarna. Får antagligen bli nån helg efter det. Men som Märtha säger, ju senare jag kommer desto mer vår hinner det bli. Inte kul att halka omkring på klackar inne i Kalmar. Och eftersom jag lyckas halka i trappor och allt möjligt där det är trorrt ska jag nog inte ge mig ut i ishalka.

Helgen spenderades med Ewe och Sara. Ewe lyckades ju komme på den brilijanta ideen att åka till harrys. Ni som känner mig vet vad jag tycker om det stället! Men hur som haver gav jag efter för trycket och följde med. Började förfesta i h-fred. Ewe hade med nått spel som ingen fattade hur det funkade, men med fantasi så går de.
Åkte in till Vimmerby för att kolla om the-big-place var nått att ha. Måste nog ändå säga att det var ganska drygt. En hel del folk men alla verkade så stela, sen var musiken inte att hurra för. Nyaste låten de spelade var väl typ when love takes over? Aja eftersom att jag har täta kontakter blev det VIP med en massa dricka till ;)
Förövrigt en mycket onyttig helg med sprit o snabbmat så nu blir det vatten i tre veckor! haha

Även fått ny mobil i helgen, eller iphone rättare sagt. Och har jag en aning om hur den funkar?! Nej!!
Haha så den lär få ligga och se fin ut på ett bord hela tiden :P

Ska kanske till G ikväll, beror lite på när de kommer hem men får se. Annars blir det sängen lite tidigare än vanligt. Kan ju vara nyttigt de med :)

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0