Vårkänslor!

Inlägget under detta är ju lite väl självömkande så nu ska jag skriva nått mer livat ;)

Som valigt pratat med Märthis i mobilen en sväng. Kom in på hela sommarens/höstens/vinterns skandaler. Och allt innan! Haha fy fan säger jag bara! Stackars alla godtrogna männsikor där ute som tror att jag är en pryd liten ängel som inte säger mer eller gör mer än nödvändigt.
Samtalet började lugnt med att skratta åt när någon slog världsrekord i att springa fort med byxorna nere vid ankarknölarna ;D Men som vanligt urartade det snart till alla skandaler. Vet inte vem av oss som har dålig inverkan på den andra men nått är de.

"Jag har alltid varit inspererad av olika länder. Kina är ett vackert land men dock lite, hmm litet?! Dock är det ett väldigt generöst land som delar med sig av sina tillgångar till de som har mindre. Afrika är också ett okey land, har inte så stor erfarenhet därifrån mer än att de är hjälpsamma om det behövs. Sen har vi ju Libanon eller var de Litauen?, minns inte riktigt men det är ett land som ser väldigt fint ut på kartan men som sedan kan visa sig ha vissa svagheter. Tex är det ofta mycket molningt framför solen, även hygien är lite för viktigt i det landet då det ofta tvättas ordentligt. Men självklart har detta landet några starkt lysande stjärnor som gör allt för att upprätthålla lag och ordning! Det är just till dessa delar jag är mest intresserad av att resa till."

Nu är det snart sommar 2010 och jag tror inte den kommer bli sämre än någon annan sommar, snarare tvärt om!
- Körkort
- Crusing
- Märtha 20 :D
- Spring break
- Midsommar
- Flytt :D

Kan knappt bärga mig :D Idag har jag för övrigt varit ute och ridit en sväng, sedan tränat en hel del så lär inte kunna röra mig imorgon :P I helgen fyller Ewe 20 så då åker jag ner till henne för att sedan kolla utbudet i västerviks krogar. Mycket intressant!
Men nu orkade jag ju inte rikigt skriva mer, Kan ju nämna att om typ två veckor är det jag som åker till Märtha och då ska vi göra kalmar osäkert och kankse hitta några nya länder?! Det återstår att de. Take Care :)

Allt du kommer vara är ett ord, helt utan mening..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0