-10

Ja som ni kankse märker har jag inte orkat hitta på några intressanta rubriker så får bli så här tills vidare ;)

Steg upp redan vid halv åtta idag för att hinna med allt innan jag drog iväg till Ronneby med Kim. Var någon ljudtvävling med bil och som det verkar så lyckades han faktiskt riktigt bra! Vidare till Karlskrona för att käka glass och vilken glass sen! åt typ halva sen var jag spyfärdig. Så alla som är sjukt glass sugna ska åka dit för där var de inte snåla vill jag lova. Hann även med Kalmar en snabbis för att springa modehuset runt!
Hittade ett par skor som det verkligen stog Elina på men kunde jag ha dom eller?! nej naturligtvis inte! Fy vad sur jag blir!

Åt mat på Bistro med, måste säga att det känns konstigt att sitta och äta där mitt på dagen när man vet vad man har gjort där om nätterna! Haha. Och nästa helg lär jag ju röja loss där med Märtha :) Måste säga att jag föredrar det som festställe framför matställe.

Nu sitter jag hos Gunte med Sarah och snackar lite. Blir nog en tidig kväll känns det som då jag är ganska seg.

(Och om du ser detta Märtha, ring mig för det var bara röstbrevlåda hos dig!) (Vad har vi sagt om att göra så? Nu tror jag att du ligger övekörd av en hare på vägen eller nått med rattmuffen inkörd i munnen och försöker ropa på hjälp!)

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0