-3

Jobb idag, gick inte så där super bra vill jag påstå. Börjar faktiskt bli lite segt att sälja emellanåt. Bokade in ett pass imorgon med och sen torsdag så får hoppas jag får in lite mer då.

Drog till Gunte med en gång efter jobbet, satt och snackade sen hem relativt tidigt. På g hem fick jag ett sånt där ryck på att jag bara ville sadla blini och ge mig ut på en romantisk tur i månskenet ( som å andra sidan inte var så värst mycket att skryta om ) Slutade iaf med att vi har tagit vår första ritt i månsken samt vår första tur helt ensama. Hon skötte sig hur bra som helst! Blev riktigt överaskad måste jag säga, trodde inte att hon skulle ta det så kolugnt. Den hästen slutar aldrig att förvåna mig :D

Måste planera in en Märtha resa snart med, ser ut som att dte blir av i slutet av denna månad! Längtan är stor!!

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0