-5

Jag älskar solen! Har varit lika varmt och skönt idag så nu behöver jag nog snart inget solarie mer för nu är jag äkta brun!
Varit ute och ridit på Blini i det sköna väder, det uppskattades från båda sidor vill jag lova :) Även funderat en hel del över en sak och ska ge det en natts betänkte tid så får jag se hur jag gör. Är lite osäker men känner att jag verkligen måste ta tag i detta. Hade ju en chans men eftersom det inte verkade funka så får jag helt enkelt fixa det själv om dte nu går. Kan ju bara gå okej eller rent åt skogen och då vet jag faktsikt inte riktigt vad jag ska göra..

Ska strax iväg och möta upp mina tjejer för lite kvällsprat på badstranden!

Vad tror du Märtha, var denna nått att ha? Han var ju himla gullig iaf ;)

http://www.youtube.com/watch?v=DF4D_a5rHes&feature=related

Take Care!

Varför är gräset alltid grönare på andra sidan?


Kommentarer
Postat av: Märtha

Finns redan miljoner covers på denna låten som jag gått igenom, men denna hade jag visst missat :) Den var helt okej! Och killen var det inge större fel på heller ;) Brat-frisyren är ett minus, dock :P<3

2010-05-21 @ 23:14:23
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0