-6

Hemma från "The big City" nu. Satt och pratade lite och surplade kaffe. Alltid lika trevligt :) För övrigt känns det ganska fel just nu. Vet inte riktigt var skon klämmer men nått är det. Tusen tankar om allt typ. Ingen ide att ta det på bloggen egentligen då jag inte vet vilka som läser och inte. Men ibland är det bara så skönt att skriva av sig alla skit som man av olika anledningar inte kan säga i ord. Känner mig bara så låg för tillfället.
Blir Kalmar snart och då kan jag komma över mina problem en stund iaf..
Nehe nu ska vi inte vara trista längre, dags att krypa ner under täcket och hoppas på att morgondagen inte existerar ;)




Har du inte levt mitt liv vet du ingenting..

Kommentarer
Postat av: Kimamal

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-08-20 @ 09:50:51
URL: http://kimamal.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0