-9

Sol halva dagen och nu regn igen! Ovanligt? Hoppas att det bli bättre snart iaf.

Snart blir det att träffa tjejerna en sväng :) Hela Vimmerby verkar ju bänka sig på nått öltält men jag föredrar nog att vara hemma hellre än att sitta där. Lite för drygt folk i Vimmerby och för många som vet vem man är ;)

Nästa helg blir det att åka till min älskade Märtha igen! Har svaga aningar om att det kan gå vilt till denna gång! Hoppas på en massa härliga uteserveringar med ;D

Om du tycker att jag är på ett visst vis kanske du borde fundera lite, för jag behandlar andra som de behandlar mig..Sorry för att jag inte lever upp till vad du vill att jag ska vara. Men duger det inte är det inget som säger att du måste umgås med mig!


I can have another you in a minute, So don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable..

Take Care :D

Kommentarer
Postat av: Richardmathilde

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-12-22 @ 08:48:39
URL: http://richardmathilde.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0