Dryg dag

Inte hänt allt för mycket idag, varit allmänt seg hela dagen. Kankse beror på mina cphormoner. Hjärntabletter vore kanske nått att fundera på om det ska fortsätta såhär!
Hade Alvin och mammas misse hos mig hela natten, ej betsämmt vad hon ska heta än. Mamma velar lite men det lutar visst åt Sally. Dock ser jag ju bara henne från tvserien framför mig då och då blir namnet inte så gulligt längre. "Om män hade behövt gå omkring i högklackat, ja då hade kullersten varit förbjudet och taxi gratis" haha

Blir nog att dra ner för att umgås med Ewe en sväng snart. Skulle ha åkt till Vimmerby men orken fanns liksom inte för det idag. Plus att dte kändes lite sent att åka nu. Får ta det en annan dag helt enkelt :)
 

Nu blir det kaffe så jag ser om jag vaknar till!



Justin Bieber-Stuck in a moment..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0