Ensam igen!

Ja nu var det inte länge sedan Märtha satte sig på tåget för att åka hem till Boda igen =/ Och kvar, ensam, rädd och utelämnad blev jag! Men samtidigt kan jag inte låta bli att vara på bra humör, för idag är det verkligen vår i luften vilket innebär att sommaren är runt hörnet typ! Och denna sommar kommer nog slå alla andra med hästlängder. Ser bara mig själv på en strand, uteserveringar, i buskar och allt som hör till ;)

Nu efter helgen har även jag Sarah Ewe och Märtha bokat in en kul grej. Dock får ingen veta vad det är än förrens det är 100% säkert. Kan hur som haver säga att det kommer bli farligt, Mycket farligt ;D

Sitter hos Gunte för tillfället, men ska nog strax dra hem då jag sitter själv. Ewe skulle hem o käka, Sarah skulle ha kalas och Gunte är hos Diana.

Annars ser allt ut som vanligt, ska jobba Tisdag och torsdag. Mina jävla hormoner fortsätter såklart att spöka vidare. Nån som har nån bra idee om vad jag ska göra? börjar bli extremt trött på detta nu då det förstör hela min kvinnlighet! Tänkte ge det denna månad också o se om det rättar till sig annars bli det inite några jävla piller för mig..


Och Ewe du som undrade var jag hittar alla mina låtar, etersom att mitt liv är ganska drygt sitter jag en hel del och söker runt. vet inte ens hur jag hittar hälften av allt ;) Men håll utkik för det kommer alltid fler :D

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0