Familje party!

Ja som de flesta vet så har ju mammas kille ted 40-års fest igår/idag och kan ju säga att jag är lite orolig för hur det ska gå att sova inatt när de dunkar musik som fasen! Vissa ska ju upp vid åtta imorgon för att släppa ut hästarna som fick sova inne inatt då det regnar så jäkligt! Tror inte de varit så glada för att få komma in på länge :)

Kvällen igår började hos Gunte innan jag drog hem för att sova. Trodde jag.. Blev ist att ta några öl med familjen och måste nog säga att jag tyckte det var himla trevligt. Kom inte i säng förrens klockan 6 på morgonen! Ikväll var det samma visa fast jag hoppas på att få sova lite tidigare ;)

Får se vad som händer resten av veckan, jobb tisdag och torsdag kanske en sväng till Kim med om han inte dött i "Kriget" då jag inte hört ett ljud från han! Pojkar säger jag bara! Haha

Nej men kanske dags att försöka sova nu så jag kommer upp imorgon.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Torkelveronica

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-12-12 @ 08:00:59
URL: http://torkelveronica.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0