Hejsan

Nu har jag precis kommit in till Vimmerby! Som den datanörd jag är snodde jag åt mig datan på direkten ;)

Vaknade runt halv ett idag av att Märtha ringde, men hon hade förståelse för att jag nog behövde sova en stund till så vände bara om efter  kort hej&hejdå och somnade om till halv två. Sen upp för att dricka kaffe, tack gode gud för att vi har annat kaffe nu än det vi hade innan! Verkligen skit äckligt!

Annars har dagen mest spenderats med att inte göra nått alls, det jag såklart gör bäst! Hann även med att träffa Sarah och Ewe en sväng innan jag drog in till stan. Satt och snackade lite strunt som vanligt.

I helgen kommer min nys lilla katt Alvin! Hur söt som helst! Och han ska jag fostra så han fattar att han ska sova i min säng och inte i mammas. De andra två sov ju altid hos mig förut men nu har de övergivit mig för mamma och Ted ist. Illa tycker jag!

Hoppas även på en resa till Kalmar i slutet av denna månad då jag längtar efter uteserveringar och nya kläder ;)

Take Care! 


Kommentarer
Postat av: mamma

Åhh lille Alwin :) Hoppas det blir många kort så jag kan ha något att titta på! :)

Och jag hoppas med det blir en resa hit snart! Har varit väldigt torrt i strupen och väldigt tråkigt alldeles för länge nu! (En hel vecka). Haha nej vad dumt det kändes:P Men det känns som mycket längre sen! Men klädshopping får du ägna dig åt SJÄLV! Jag tänker inte gå bakom och dregla! jag sätter mig på Café corner så kan du komma dit när du är klar! ;)<3

2010-05-10 @ 21:57:09
URL: http://philipssons.blogg.se/
Postat av: Märtha

Oj, det var mamma som kommenterade sist från den här datorn. Så det blev visst hennes namn!^^ Haha

2010-05-10 @ 21:57:51
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0