Helg !

Varför regnar det för? Det är ju för fasiken Maj nu och då ska det inte vara såhär kallt! jag minns nog förra året då jag innan balen (16 maj) satt på balkongen i Smedby och stekte fläsket! Och då var det minst 20 grader typ. Nej snart flyttar jag från kalla tråkiga Sverige!
Jag är inte gjord för att bo här på något vis, finna massa anledningar!
- Jag älskar sol!
- Jag älskar att vara brun!
- Jag älskar allt som är lite mörkare än svennebananer!
- Jag vill kunna gå i klänning varje dag!
- Jag vill ha ett hav utanför mitt fönster!
- Alla mina pv bor i varma länder!

Så kan inte nån snäll jäkel skicka iväg mig på en resa? ( Jag blinkar med mina fina blatte ögon ) (a)

Steg för övrigt upp sent som vanligt och blickade ut över mitt super stökiga rum med en fundering över hur jag lättast skulle ta mig bort till dörren ;) Men nu har jag faktiskt städat relativt bra, bara att damsuga sen är det klart!
Vad är klockan föresten? Oj 16:19 och jag kan medela att jag fortfarande har morgonrock! Inte bra Haha

Ikväll blir det fest på torpet då Ted ska ha barnkalas. Dock tror jag att jag smiter till Gunte ganska snart.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0