Hemlighetsmakeri

Sitter hos Gunte igen efter att ha varit hemma och ätit lite. Klockan springer som vanligt så funderar på att dra mig hem om en stund.
Men nu när inte Märtha är här, vem ska jag då prata med och för i sömnen? Vem ska jag försöka låtsas sova för & vem ska jag disskutera alla världliga problem med? Jag får helt enkelt ta fram mitt allterego Ella och prata med henne ;)

Eftersom det har varit ett underbart väder idag hoppas jag på att det är det imorgon med. Ska försöka komma upp skapligt imorgon. Ta en ridtur på Blini och om motivationen finns kvar kankse tvätta hennes svans som verkligen är i behov av det. Snarare gul än vit, inte snyggt!

Känner egentligen för att skriva av mig en massa tankar och skit nu men tror att jag kankse låter bli. Längtar bara tills mitt liv är lite mer uppklarat. Allt känns så rörigt, vet verkligen inget om nånting. Ibland måste man gå vidare och lämna det förflutna bakom sig..

Hur som helst så fixar vi antaligen våra hemska planer imorgon så de står färdiga och klara =D
Kommer bli så kul, och tiden fram tills dess lär ju krypa fram. Pluset är att då lär det vara riktigt varmt och skönt!


You may think that I'm loser,But I don't really care
You may think that it's forgotten, but you should be aware
Cause I've learned to get revenge and I swear you'll experience that some day..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0