Jobb ikväll.

Kan ju upplysa alla om att idag har jag verkligen inte vari dålig! Sov hos Kim inatt så blev ju självklart att gå upp tidigt. Vaknade runt halv sju och har faktsikt varit vaken från dess. Var relativt fint väder när jag gick hem på morgonen så kände att jag lika gärna kunde vara vaken. Vart tog det fina vädret då vägen?!
Hann med mamma in till stan vid 9 för att gå på ett möte. Nu ska jag  snart hoppa in i en dusch och sedan vidare till jobbet. Blir nog att sova hos Kim ikväll med eftersom han ska vara borta resten av veckan!

Imorgon hoppas jag på att det inte regnar så det blir en ridtur igen, nått aktivt måste jag ju faktsikt göra ;)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0