Nattinlägg

Nu har jag kommit hem från Gunte för ett tag sen och dök självklart ner i sängen med datan :) Ska väl inte påstå att det hänt sådär överdrivet mycket sen sist jag bloggade men nått ska jag nog komma på.

Vet att jag råkade snoka in Märthas blogg och hitta trailern till twilight 3.( Råkade snoka, vem försöker jag lura? hennes blogg är som min bibel. Måste kollas minst 10 gånger om dan. Sug på den Kissie;) ) Hur som helst, vågade inte ens kolla trailern då jag i ett svagt ögonblick tror jag gjorde det direkt efter jag sett tvåan. Och eftersom att tvåan fick mig att lipa och mitt hjärta att värka av äkta kärlek så tror jag att jag låter bli att titta!
Lätt att jag ska gå på bion, men frågan är om jag vågar? Kommer säkerligen gråta som ett barn så får hoppas att de har ett lager med näsdukar där inne!
Varför varför varför är jag så otroligt kär i Edward Cullen? Hans leende, hans ögon, hans beteende allt bara finns där! Åhh jag kommer inte kunna sova inatt!

Hittade denna låten med, hörde den för ett tag sen men glömde bort den lika fort. Dumt gjort ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0